Fått med deg denne Instavennlige nyheten fra Weekday?

I 2011 trykket Weekday opp et lite antall t-skjorter med ulike statements som sa noe om hva som hadde rørt seg i mediebildet i uken som hadde gått. Dette startet som en morsom greie, og butikkene trykker selv på t-skjortene som kun selges i en uke. 6 år og mer enn 300 print senere har den ukentlige Zeitgeist t-skjorten blitt et samlerobjekt, og ikke minst en stor trend i sosiale medier. Dette er hva vi i Selfiequeens kaller et godt ekempel på et Instavennlig brand, som ikke minst bidrar til et mer verdensrettet fokus.

Grunnet Zeitgeist sin kjempesuksess relanserer Weekday nå de 6 mest populære printene. Vår favoritt er t-skjorten med GENDER skrevet i et blur, som representerer det faktum at reglene rundt skjønnsroller og tradisjonelle stereotyper nå fader ut hos den yngre genereasjonen.

Hvilken er din favoritt?  

Del artikkelen